T-Mobile plaagt Vodafone met The Voice of Holland-parodie

Goede contentmarketing is ook inspelen op de actualiteit. Inspelen op de actualiteit en daarmee een viral creëren is zelfs nog genialer.

En dus verzond T-Mobile een leuk grapje rondom Ali B en The Voice of Holland. The Voice of Holland wordt namelijk keihard gesponsord door rode rakker Vodafone. Niet zomaar een concurrent dus. Tijd dus om Vodafone een beetje te plagen, moet T-Mobile bij het denken van deze commercial gedacht hebben.

De commercial viel niet goed bij producent Talpa en zender RTL. Zij hebben Ali B – die zelf dus jurylid is van The Voice of Holland – dringend verzocht dit soort commercials in vervolg “beter te overleggen” met de zender.

Vodafone hoeft overigens niet te vrezen dat T-Mobile hun vrijdagavond rondom The Voice of Holland wordt verstoord. De reclamezendtijd rondom The Voice of Holland is namelijk louter en alleen gereserveerd voor Vodafone. Bovendien is ook de naam van Vodafone ook in dit blog alweer voldoende gevallen. Met een linkje zelfs.

Anti-reclame? Wij dachten dus van niet.

The Content Guys - Maak fans van volgers

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s